Załącznik nr 1 do
Uchwały Prezydium KR nr 145/2016
Protokół
z przeprowadzenia przeglądu zagospodarowania ROD……………………(nazwa ROD) w ……………………(miejscowość) z dnia…………………(data)
- Powierzchnia ROD w ha…………………………………………………
- Ilość terenów……………………………………………………………..
- Ilość działek………………………………………………………………..
- Rok założenia ROD…………………………………………………………
- Stan prawny gruntów ROD………………………………………………
- Czy ROD jest ujęty w planie zagospodarowania przestrzennego lub studium zagospodarowania przestrzennego?(TAK/NIE)…………………
- Plan zagospodarowania ROD (Czy jest i kto go zatwierdził)……………………………………………………………..
- Zgodność zagospodarowania ROD z planem………………………………
Przeglądu dokonała Komisja powołana przez Prezydium Okręgowego Zarządu PZD w składzie (Należy podać imię, nazwisko, sprawowaną funkcję lub powierzone stanowisko):
- ………………………….
- ………………………….
- ………………………….
- ………………………….
- …………………………..
- Przegląd zagospodarowania ROD:
- Infrastruktura w ROD:
- Drogi i aleje w ROD (rodzaj nawierzchni, szerokość, stan, utrzymanie, funkcjonalność, przejezdność, szlabany, zapory).
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ogrodzenie zewnętrzne (rodzaj (z czego jest zrobione), stan w tym: konserwacja, konieczność wymiany, naprawy, uzupełnień, renowacji).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Bramy i furtki w ogrodzeniu zewnętrznym ROD (stan, konieczność wymiany, naprawy, uzupełnień, renowacji. Czy są na bramy i furtki w ogrodzeniu zewnętrznym na indywidualnych działkach?).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Możliwość wjazdu na teren ROD (karetek pogotowania, straży pożarnej, policji i innych uprawnionych służb oraz osób niepełnosprawnych. Jak ogród rozwiązuje ten problem? Czy bramy są otwarte dla wszystkich, czy służby mają klucze? Czy drogi i aleje są na tyle szerokie, żeby umożliwić wjazd?).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Tereny ogólne, przez które należy rozumieć place zabaw, boiska do gier, ogródki jordanowskie, siłownie zewnętrzne, miejsca do parkowania (stan, zagospodarowanie, konserwacja i wykorzystanie. Jak ogród wykorzystuje wolne tereny i do czego? Czy są miejsca parkingowe, gdzie są umiejscowione, ile ich jest, jeżeli nie ma, to jak ogród rozwiązuje ten problem).
……………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Dom działkowca (stan techniczny, funkcjonalność, wykorzystanie).
……………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………….
- Plac wokół domu działkowca (funkcjonalność, utrzymanie, estetyka, wykorzystanie).
……………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………….
- Biblioteka (dostępność dla działkowców, literatura, wykorzystanie).
……………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………….
- Biuro zarządu ROD (Czy jest, lokalizacja, dostępność dla działkowców).
……………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………..
- Zaopatrzenie ogrodu w wodę przez co należy rozumieć sieć wodociągową z własnego ujęcia (np. własna hydrofornia), sieć wodociągową z ujęcia wody miejskiej, inne źródła (np. z rzeki, jeziora), studnie abisynki, studnie kopane. (Należy sprawdzić sposób dostarczania wody, dostępność dla działkowców, stan techniczny, konserwacja, wykorzystanie. Jeżeli ogród nie jest zaopatrywany w wodę trzeba to uwzględnić).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Zaopatrzenie ogrodu w energię elektryczną (Czy energia jest dostarczona tylko do ogrodu, czy również do działek, terenów ogólnych? W jaki sposób? Gdzie są liczniki? Czy ogród jest oświetlony? Czy są lampy na alejach i placach?).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Funkcjonowanie sytemu i dystrybucji odpadów (Jaki jest system w ogrodzie, jak są naliczane opłaty? Czy są wydzielone miejsca na kontenery? Jaki jest ich stan?).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Tablice informacyjne (Czy są w ogóle, ile, gdzie są umiejscowione, jakie jest ich wykorzystanie, stan techniczny, aktualność informacji).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Tablice z nazwami ogrodu i alejek (Czy są w ogóle, ile, stan techniczny, estetyka, konserwacja).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Wolne działki (Czy są, ile, jaki jest ich stan. Jak zarząd rozwiązuje ten problem?).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Sanitariaty ogóle (Czy są, jakie, ile, czy jest ich wystarczająco, estetyka, dostępność, wykorzystanie).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Inne elementy zagospodarowania ROD (rowy melioracyjne, słupy trakcyjne, wiaty, magazyny, ile, gdzie, jaki mają wpływ na ROD).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Przegląd zagospodarowania i wykorzystania działek:
- Altany (stan, estetyka).
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Usytuowanie altan względem granic działki (Należy ocenić czy jest ono zgodne z regulaminem, tzn. czy zachowano odległość 3 m od granicy działki. Ile jest altan usytuowanych niezgodnie z regulaminem ROD).
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Altany ponadnormatywne (Jeżeli na działkach są ponadnormatywne altany, należy podać ile ich jest w ROD, jakie wymiary są przekroczone).
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Wykorzystanie altan (Trzeba sprawdzić, czy wykorzystuje się altanę na potrzeby wypoczynkowe, mieszkaniowe, na wynajem osobom trzecim lub jako pensjonat).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Dodatkowe obiekty na działkach (Należy wykazać, czy są na działkach szopy, komórki, garaże, toalety wolnostojące i itp. ilość, usytuowanie).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Betonowe grille (Czy są, na ilu działkach).
……………………………………………………………………………….
- Połączenie kilku działek w jedną, lub połączenie prywatnej posesji z działką w ROD (Czy połączono w ogóle jakieś działki, ile działek połączono w jedną).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ogrodzenie działek (Stan techniczny. Czy jest zgodne z § 51 regulaminu ROD? Jeżeli są odstępstwa, to jakie?).
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Porządek na działkach (Czy działki nie są zagracone, zaśmiecone).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Zbiorniki wodne (Czy są zgodne z § 49 regulaminu ROD. Jeżeli są odstępstwa, to jakie?).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Nasadzenia (Czy są zgodne z § 53 i 54 regulaminu ROD).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Prowadzenie na działce produkcji warzyw i owoców (Czy na działce prowadzona jest jakaś produkcja, czy działka służy wyłącznie do rekreacji, ilość. Czy są na działce szklarnie i tunele foliowe?).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Kompostownik (Czy zgodnie z § 42 regulaminu ROD działkowcy mają kompostowniki, jeżeli nie, to na ilu działkach ich brakuje).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Zbiorniki na nieczystości ciekłe, szamba (Wiedza zarządu ROD na temat zbiorników i ich zgodności z prawem powszechnie obowiązującym. Możliwość dojazdu wozów asenizacyjnych).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Inne elementy zagospodarowania działki.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ocena zagospodarowania i funkcjonowania ROD.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Ogólna ocena zagospodarowania i funkcjonowania działek w ROD.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Wnioski Komisji przeprowadzającej przegląd.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Protokół podpisują wszyscy członkowie komisji. Należy podać imię, nazwisko, sprawowaną funkcję lub powierzone stanowisko):
- ………………………….
- ………………………….
- ………………………….
- ………………………….
- ………………………….